کاربرد کفش ایمنی با زیره پلی ارتان

کفش ایمنی با زیره پلی ارتان

زیره پلی ارتان،یکی از بهترین انواع زیره کفش محسوب میشود.  در ادامه، با ما همراه شوید تا زیره پلی ارتان را به شما توضیح داده و کاربردهای آن را در انواع کفش ایمنی بیان کنیم.

کفش ایمنی و حفظ سلامتی

کفش های ایمنی با زیره پلی ارتان، با هدف افزایش سلامتی پاها تولید شده اند. کفش‌های ایمنی باعث حفاظت از پاها شده و می توانند از فشار وارده به کمر و پشت شما کم کنند. هدفی که کفش‌های ایمنی دربردارند، برای زیره پلی ارتان نیز صدق کرده و زیره پلی ارتان نیز برای افزایش سلامتی پاها تولید می‌گردد. کفش‌های ایمنی، باید دارای مقاومت بالا‌تری نسبت به کفش‌های دیگر باشند. برای اینکه به هدف کفش‌های ایمنی برسید، باید کفشی را انتخاب کنید که از این موضوع برخوردار بوده و زیره‌ی مناسبی داشته باشد. عموما رویه‌ی کفش‌های ایمنی نیز از جنسی مقاوم بوده و پس از افتادن جسم سنگین، آسیب نمی‌بیند.

بهترین زیره برای کفش های ایمنی

زیره‌ها نمونه‌های مختلفی دارند. زیره پلی ارتان، یک نمونه از انواع این زیره‌ها است. همراه با تولید کفش‌های ایمنی، زیره‌های مختلفی نیز به بازار عرضه شده اند. شناخت انواع زیره، می تواند حائز اهمیت باشد. اهمیت شناخت زیره، در موارد زیر دسته بندی می‌شود:

کفش ایمنی با زیره پلی ارتان

  1. اهمیت انتخاب بهترین زیره کفش ایمنی و کاربردهای آن
  2. حفظ سلامتی کمر، پشت و پا
  3. بالا بردن میزان کارایی کفش برای استفاده‌ی طولانی مدت
  4. پوشیدن بیشتر کفش‌های ایمنی
  5. قیمت و کیفیت کفش

 

زیره پلی ارتان به عنوان یکی از بهترین زیره‌ها برای کفش‌های ایمنی شناخته می شود. این زیره، به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد، به عنوان بهترین زیره معرفی می‌شود.

زیره کفش پلی ارتان

کفش با زیره پلی ارتان

پلی یورتان یا پلی ارتان به عنوان یکی از انواع زیره در کفش‌های ایمنی کار شناخته می شود. زیره پلی ارتان به عنوان یکی از زیره‌های جدید در تولید کفش ها استفاده شده و قابلیت رقابت را در بین سایر زیره‌ها از جمله PVC، EVA و ترمو دارد. کفش‌هایی که با زیره پلی ارتان تولید می شوند، زیره راحتی داشته و حس خوبی را به فرد بعد از پوشیدن می‌دهند. در ادامه، برخی دیگر از ویژگی‌های زیره پلی ارتان را شرح می دهیم:

  • مقاومت عالی در برابر فشار
  • نرم بودن
  • ساختاری با اصطکاک بالا
  • انعطاف پذیری بالا
  • ارگونومیک و تناسب آن با ساختار بدنی
  • مقاوم در برابر سایش

 

این ویژگی‌ها، سبب می شوند که سرعت افراد در حین راه رفتن بالا رفته و کفش مناسبی برای راحتی آن‌ها باشد. به همین دلیل غیر از کفش‌های ایمنی، در سایر کفش‌ها بخصوص کفش‌های ورزشی نیز از زیره پلی ارتان استفاده می‌شود.

این نوع کفش‌ها برای ورزشکاران بسیار مناسب است. زیره پلی ارتان برای پا نقش مراقبتی داشته و می تواند از بروز عارضه‌های مفصلی در بدن جلوگیری کند. به دلیل ویژگی‌ها و مزایایی که زیره پلی ارتان دارد، امروزه در ساخت کفش‌های زیادی از آن استفاده می شود. از فوم‌های پلی یورتان به دلایل زیادی استفاده می‌شود. برخی از این دلایل، عبارتند از:

ویژگی های زیره پلی ارتان

  1. وزن کمتر
  2. منعطف بودن
  3. بهبود عملکرد پا
  4. مقاوم در برابر آب، روغن و مواد شیمیایی
  5. سر نخوردن
  6. کشش سطحی مناسب
  7. دوام بالا
  8. زیر سازی مناسب

 

این دلایل، می‌توانند در تولید بالای کفش با زیره پلی ارتان موثر باشند. دلایل بسیاری برای تولید کفش با زیره ی پلی ارتان وجود دارد. در نتیجه، استفاده از زیره پلی ارتان می‌تواند کیفیت محصول را بالا برده و قیمت پایین‌تری نسبت به زیره‌های دیگر داشته باشد.

سیستم های فوم پلی ارتان

فوم پلی یورتان که در زیره پلی ارتان استفاده می شود، دارای دو سیستم یا مدل مختلف است. پلی ال پلی اتری و پلی ال پلی استری از سیستم‌های فوم پلی یورتان هستند. ویژگی‌های منحصر به فردی برای هرکدام از این دو سیستم وجود دارد. انتخاب هر کدام از این دو سیستم به کاربرد نهایی محصول بستگی دارد. پلی ال پلی استری، دارای ویژگی‌های متفاوتی از پلی ال پلی اتری می‌باشد. پلی ال‌های پلی استری، دارای ویسکوزیته ی پایین‌تر و قیمت مناسب‌تر بوده و واکنش پذیری بالاتری دارند.

در صورتی که خاصیت مقاومت شیمیایی در پلی ال پلی اتری بهتر بوده و ویسکوزیته و قیمت آن نیز بالاتر است. برای کاربرد پلی ال‌های پلی استری نیز می توان به چسب‌ها، پوشش‌ها، درزگیرها و الاستومرهای پلی یورتانی اشاره کرد. در تولیدی‌های کفش‌های ایمنی، از پلی ال‌های پلی استری برای دستیابی به خواص فیزیکی و شیمیایی مورد انتظار استفاده می‌شود.

زیره PU
کفش ایمنی

فوم پلی استری، دارای واکنش پذیری بالا بوده و به همین دلیل برای استفاده از این فوم‌ها که به گرما نیاز دارند، ممکن است با مشکل مواجه شوید. در صورتی که پلی ال‌های پلی اتری برای این موضوع، نیازی به گرما ندارند.

کاربرد زیره پلی ارتان در کفش ایمنی

یکی از مهم‌ترین بخش‌های تشکیل دهنده‌ی یک کفش، زیره‌ی آن می باشد. زیره‌های کفش‌های ایمنی، کاربرد‌هایی دارند. در ادامه، کاربرد زیره کفش ایمنی را برای شما شرح می‌دهیم:

1. کاربرد زیره‌ی رابر یا لاستیک کفش ایمنی

کفش با زیره‌ی لاستیک، انعطاف پذیری بالایی دارد. انعطاف پذیری و مقاومت بالای کفش کار، می‌تواند سبب شود که شما بتوانید در طولانی مدت از این نوع کفش استفاده کنید. کفش با زیره‌ی رابر برای افراد با وزن بالا هم توصیه شده و دارای مقاومت بالایی می‌باشد.

2. کاربرد TPU به عنوان زیره‌ی کفش‌های کار

این زیره، بیشتر از یک تن وزن خالص را تحمل کرده و برای افرادی که در معدن کار می‌کنند، کفش مناسبی است. جنس رویه‌ی این نوع کفش، بسیار مقاوم بوده و با این زیره، می‌توانید با خیالی راحت به کار خود مشغول باشید.

3. PU یا زیره پلی ارتان و کاربرد آن برای کفش

شکل پذیری زیادی برای زیره پلی ارتان وجود دارد. این زیره، دارای مقاومت بالا بوده و انعطاف پذیری بالایی دارد.

4. دودانسیته و کاربرد آن

کفش‌های کار عموما با زیره دودانسیته شناخته می‌شوند. در تولید این نوع زیره ها، وقتی یک زیره تولید می‌شود، زیره‌ی دیگری زیر آن تزریق می‌شود. زیره‌ی تزریق شده‌ی دودانسیته‌ی کفش ایمنی، می‌تواند بر مقاومت کفش افزوده و حالتی منحصر به فرد به آن بدهد. مدل زیره‌ی دودانسیته، به صورتی است که زیبایی کفش ایمنی را چند برابر می‌کند.

گروه صنعتی یحیی

گروه صنعتی یحیی، در تولید کفش‌های ایمنی با کیفیت نقش دارد. این گروه، تولید کننده و فروشگاه اینترنتی کفش‌های ایمنی اختصاصی با زیره پلی ارتان است. این گروه، بهترین انتخاب برای افرادی است که به کیفیت و قیمت کفش ایمنی خود اهمیت می‌دهند.

از طرفی، فوم زیره پلی ارتان که در کفش‌های ایمنی مورد استفاده قرار می‌گیرد، یکی دیگر از محصولاتی است که با هدف افزایش سلامتی پا در این گروه صنعتی تولید می‌گردد. اگر شما هم قصد دارید تا برای سلامتی خود گامی اساسی بردارید، می‌توانید خرید اینترنتی کفش ایمنی با زیره پلی ارتان را از این گروه صنعتی انجام دهید.

کفش ایمنی، انواع مختلفی دارند که در سایت می‌توانید نمونه‌های مختلف و ویژگی‌های آن‌ها را دیده و خریدی مطمئن انجام دهید. آدرس دفتر مرکزی، آدرس کارخانه و فروشگاه ایمن بهداشت برای تهیه‌ی محصولات می‌تواند مفید باشد. پس، با خیالی راحت خرید خود را انجام داده و باکیفیت ترین محصولات ایمنی را تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با پشتیبانی
1
ارسال پیام به پشتیبانی سایت
نیاز به راهنمایی دارید؟