کفش ایمني یحیي در نمایشگاه ایمنی و آتش نشانی اینترسک دبي

کفش ایمني یحیي

کفش ایمني یحیي در اینترسک دبی

کفش ایمني یحیي تنها نماینده ایران ، در نمایشگاه اینترسک دبی امارات حضور پیدا کرد. مصاحبه نشریه بامنا  با کفش یحیی:

کفش ایمني یحیي
کفش ایمني یحیي

هدف شما از حضور در نمایشگاه خارجی اینترسک چه بود؟

یوسف صدیقی مدیر شرکت کفش ایمني یحیي : ما در این نمایشگاه شرکت کردیم تا در عرصه بین الملل قدم برداریم.خودمان را با رقبا مقایسه کنیم و پا در عرصه جهانی بگذاریم.همچنین برای آشنایی با مشتریان بالقوه خارجی و بازشدن دیدمان.البته اینکه نماینده ای از کشور ما در بزرگترین نمایشگاه ایمنی و امنیتی جهان حضور داشته باشد هم از افتخارات ماست.

نمایشگاه را چطور ارزیابی کردید؟

نمایشگاه خیلی خوب بود ،کل دنیا سعی دارند در این نمایشگاه شرکت کنند. این نمایشگاه به نوعی عرصه تاخت و تاز برند های بزرگ دنیاست،برای حضور در بازار وسیع خاورمیانه.بازدیدکنندگان که اتفاقا ایرانیان زیادی در میان آنها به چشم میخورد،مشتاقانه از محصولات قرفه داران استقبال میکنند.

برنامه تان برای سال های بعدی و تولیدات کفش ایمني یحیي چیست؟

اینکه کفش ایمني یحیي در این مدت کوتاه حضور خود در بازار ایران توانست به سرعت جای خوبی را در صنعت برای خود اینجاد کند و تنها شرکت تولید کننده لوازم حفاظت فردی باشد که با پرداخت هزینه سنگین در این نمایشگاه جهانی شرکت کند ،نشان دهنده این است که به کیفیت و برندینگ و نوآوری اهمیت و ارزش زیادی میدهیم.ما هیچ اولویت دیگری نداریم و فقط کیفیت و نوآوری و برندینگ.اگر قابلیت رقابت با برندهای دیگر را نداشته باشیم،به هیچ عنوان اینجا نبودیم.شوخی نیست، شجاعت میخواهد.اعتماد به محصول میخواهد. اعتقاد به تولید در سطح جهانی میخواهد. سیستم مدیریتی تولید نیاز دارد.برای اینکه مشتریان بین المللی به تداوم کیفیت اهمیت میدهند که متاسفانه اکثر ایرانی ها این تداوم را حفظ نمیکنند.ما انقدر تولید میکنیم تا هم نیاز کفش ایران را تامین کنیم و همچنین صادرات کنیم.

انتظارتان از رسانه هایی که در این زمینه فعالیت میکنند چیست؟

از عنوان رسانه ها مشخص است که وظیفه ما چیست و همچنین وظیفه آنها. رسانه های صنعت باید روشنایی بازار کسب و کار را تامین کنند ،تا ما و مشتریان همدیگر را ببینیم. حالا اگر ما خودمان در تاریکی قرار بگیریم،مشکل ماست و اگر شما نتوانید این روشنایی را تامین کنید، ما با سختی میتوانیم به بفا خودمان ادامه دهیم.نشریات و سایت های اینترنتی مهمترین ابزارهای اتصال ما و مشتریان هستند.سعی کنید مجله ها را واقعا به دست مصرف کنندگان که دنبال ما هستند برسانید. اگر در این راه موفق باشید و بتوانید زنجیره ای از اتصال تجاری را ایجاد کنید ، همه ذینفع خواهیم شد.الان در همه جای دنیا ،رسانه ها قدرتمندترین محکمه کیفیت اند.

شرکت های تجاری و سازمان های بی مبالات از دست رسانه ها آسایش ندارند. چرا که کوچکترین تخلف، بی توجهی به مشتریان، تقلب و کم کاری آنها چنان تاثیری در آبرو و اعتبارشان دارد. که سعی میکنند تا آنجا که میتوانند از این اتفاقات پرهیز کنند. این است دلیل اینکه در خارج از مرزهای ما، کیفیت حرف اول را میزند.

 

تماس با پشتیبانی
1
ارسال پیام به پشتیبانی سایت
نیاز به راهنمایی دارید؟